czwartek, 20 marca 2014

POSTANOWIENIE .*. <--minka BUZIACZEK :*

hej no  to  tak..  doszłam do  wniosku iż na tym  blogu nie będę pisać tylko  o  Justinie,  ponieważ każda prawdziwa fanka Justinka wie o nim  bardzo dużo  n  więc na bym o to  blogu  będę też pisać o  sobie i  o  swoim życiu codziennym :) 
Jak  to  mówią *CAŁE ŻYCIE Z WARIATAMI*
mam na dzieje że zyskam jakieś czytelniczki dzięki  temu  blogowi... ale nie chcę zdobywać ich na siłę. 

No  więc mam na imię Wiktoria mam 12 lat interesuję się modą,fotografią. Gram w kosza nawet nieźle nam to wychodzi (mi i  mojej drużynie),  ponieważ  dostałyśmy  się do  ZAWODÓW "Ogólno  Polskich". Prowadzę pamiętnik.
 Mam 4 wspaniałe przyjaciółki : 
Natalia   KSYWKA : CYC
Klaudia  KSYWKA : Dulek, Zając 
Olka      KSYWKA : Kaczka (DŁUGA HISTORIA >w< )
Julka      KSYWKA : Dżulian 
JA SAMA NIE MAM KSYWKI  MOŻE WY COŚ WYMYŚLICIE !!!
Jeżeli  macie jakieś pytania co  do mnie to  piszcie w kom. C: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz